Ahad, 10 Februari 2019

Perkenalan diri

hai gais...perkenalkan nama aku oboy , aku berumur 22 tahun (2019) ...aku berasal dari kampung layung maliau daerah pitas , Sabah , Malaysia...

aku adalah seorang blogger dan juga vlogger pemula...
kamu boleh mengunjungi channel youtube aku
melalui link di bawah


Klik di sini untuk menuju ke channel youtube aku

dalam blog dan vlog aku , aku akan mengongsikan pengalaman-pengalaman dan pengetahuan aku kepada kamu semua...

selain menulis blog , aku juga akan membuat video blog yang akan aku siarkan di channel youtube aku .
aku juga adalah seorang fotografer pemula , dan mungkin aku akan mengongsikan gambar-gambar yang aku ambil ke dalam blog ini...
selain itu , aku juga akan cuba untuk menulis cerpen dan lain-lain...

dan aku harap kamu dapat mendorong/menyokong aku dengan cara yang sangat mudah iaitu mengongsikan blog-blog yang aku tulis ke media-media sosial yang kamu ada seperti facebook , instagram , whatsappp dan lain-lain...

kamu juga boleh melihat siaran-siaran aku di halaman facebook aku...

terima kasih...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan